Leeftijd Doel: 2-8 jaar oud

Auteur: Roberto Zanardo evenals Sabrina Rosano

Pagina van de auteur: Roberto Zanardo evenals Sabrina Rosano

Boekaankooppagina: Amazon US – $ 9,90 USD voor paperback en $ 2,99 USD voor Kindle

Social Media Links: nvt

Het verhaal

Cats Dreams is een verzameling van zeven sprookjes voor kinderen. De sprookjes zijn allemaal korte verhalen die zijn herschreven in de Engelse taal, met name voor dit boek. Elk sprookje komt uit een andere achtergrond of cultuur, evenals elk een andere les of moraal aan uw kind.

Waarschijnlijk is mijn voorkeur aan dit boek slechts de lengte van elk van de sprookjes. De auteurs hebben sprookjes gekozen die normaal gesproken schattig en kort zijn, maar tot het punt. Ze hebben niet veel tijd nodig om te lezen. Ze houden je steentje bij zich voor de duur van het verhaal. Ze zijn kort voldoende om te worden uitgecheckt als een verhaaltje voor het slapengaan voor een peuter, hoe lang voldoende om elk verhaal een eigen identiteit te geven.

Ongelooflijke kleur hier!

Ik vind het precies leuk hoe de verhalen abrupt eindigen. Elk levert een einde in één paragraaf (of vaak minder), en wat veel meer is, is dat ze allemaal een les geven die samen met hen gaat. Nog een ding dat fantastisch is aan de stijl is dat het einde normaal gesproken een beetje snide of sarcastisch is. Normaal gesproken activeert het zowel mama als kinderen om te giechelen.

Verbonden precies hoe u voor een zonnebrand kunt zorgen

De illustraties

Als we het nu hebben over de illustraties in dit boek, moeten we het hebben over diversiteit. Elk verhaal heeft een illustratie en elke foto komt van een andere (originele) auteur. Roberto en Sabrina hebben geprobeerd dat nuttige element van het originele boek intact te laten, evenals dat elk verhaal een beetje een andere look en gevoel biedt.

Wanneer je met deze review uitgecheckt, en als je aan de drie verschillende afbeeldingen denkt, zul je merken dat ze allemaal extreem verschillend zijn, elk met zijn extreem eigen stijl. Het is een geweldige aanpassing van wat veel kinderboeken bieden: één stijltype en één illustrator. Het onderwerpt ook uw bitjes aan een aantal verschillende beeldstijlen, waardoor de nuttige ontdekkingservaring die ze kunnen krijgen van lezen verbetert.

Het vonnis

Voor de vrij lage kosten van $ 9,90 USD voor een paperback en $ 2,99 USD voor een exemplaar op Kindle, is dit een geweldige verzameling sprookjes voor je bit. Je krijgt zeven sprookjes, allemaal uit verschillende culturen en achtergronden, en je krijgt ook wat ik zou bellen, extreem originele verhalen. De illustraties zijn zowel fascinerend als divers, evenals de verhalen hebben allemaal fantastische beetje lessen erin. Als dit over ideaal voor jou lijkt, is hier de link om te gaan en je exemplaar van Cats Dreams te krijgen: Fairy Tales voor de geweldige avond.

Kijk maar eens hoe speciaal elke tekening is!

Bedankt voor het lezen … met je kinderen!

Link naar dit bericht: Boekrecensie: katten dromen